Sista veckan...

Då har vi sakta men säkert rullat in på sista semesterveckan. Hugaligen är allt jag har att säga. Ge mig 5 vecker till...snälla? 
Dagarna spenderas för tillfället i Åsele, härliga dagar med pojkarna. Det är bra, dom håller mina tankar borta från hösten ett litet tag till. Men jag måste säga att den blir väldigt påtaglig när jag går hem till pappa på kvällen. Det är väldigt mörkt och här i åsele så har dom inte tänt någon gatbelysning ännu. Läskigt värre.

Ja vad säger ni mina vänner? Är sommaren slut nu? Vart tog den vägen? Vad har vi gjort? Jag tror att jag måste tänka igenom det här någon kväll för jag är övertygad om att jag gjort mycket mer härliga saker än jag idag kommer ihåg.

På torsdag bär det iväg mot Umeå igen, denna gång med pappa och Eva.

Vad säger ni tjejer...blire utgång i helgen?

Jag kan inte bestämma mig... kanske sommerens sista, eller höstens första.

Sen tycker jag vi bokar upp en massa roligt i höst. Stor planering på gång.


Over and out


Kommentarer
Postat av: H.Strand

Det här ska bli bästa hösten ever! Kolla min uppdatering! Puss!

2009-08-04 @ 14:43:46
Postat av: Söder

Till exempel kan ni åka till GÖTEBORRRG! Jaaa! Perfekt weekend i höst! Snälla?

2009-08-04 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0