Onsdagmorgon.

Mitt iveckan nu! Igår var jag på en riktigt bra föreläsning, handlade om motivation, mål och personlig utvecklling. Den jag många tankeställare som jag nu ska försöka ändra på. Ovanor som vi har kanske inte alltid är lätt förändliga men bara viljan finns. 
Ni kan inte gissa hur trött jag är, i och för sig är väl det inte något ovanligt på här på morgonen (jag brukar ju piggna till sådär vid lunch!) Men det skulle vara skönt att vara riktigt morgonpigg. 

Frida och jag har bokat konventet så i november åker vi till sthlm, det kommer bli riktigt kul!

Ha en bra dag 

Kommentarer
Postat av: H.Strand

mittendagen! helt galet. jag kommer 12! XO

2009-08-26 @ 10:01:03
Postat av: H.Strand

En vecka sedan uppdateringen. skärpning!

2009-09-02 @ 15:48:10
Postat av: EP

Men kom igen..uppdate!

2009-09-09 @ 08:37:08
Postat av: H.Strand

nu sitter ni i stugan och myser, men imorgon kommer jag! :) min blog dog, jag fattar inte, men namnet är inte itsjustthewayweare utan itsthewayweare, fattar inte. jaja! ses om 12 h!

2009-09-11 @ 23:37:27
URL: http://itsthewayweare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0