Härlig helg

Första veckan är gjort och snart också första helgen, herrejösses vad fort tiden går.
Och vem kunde veta att min höstdepp kunde botas med en tur på stan? Jepp, jag blev glad igen när jag såg allt fint det fanns att handla! Kanske bara deprimerad över att pengarna inte räcker..haha, det ska alltid vara nått!

Dagen spenderades i stan där jag fyndade en snygg klänning, för är det något jag behöver i klädväg så är det ju definitivt en klänning. Den gjorde i allafall gott i själen.
Efter det blev det loppis på umedalen där syster övertalade mig att köpa 2 vita pinnstolar för (hör och häpna) 10 kr st!
Det kan ju också ha att göra med att  2 av mina gamla stolar (trots gedigen lagning) helt enkelt rasade ihop i morse då Viktor satt på dom!...tur att ha inte skadade sig.
Ha! jag får väl ha dom här stolarna tills vidare, men jag har fått ett otroligt stort inredningssug, beror det på hösten kanske?
Jag fyndade också en svart skinnväska för 20 kr. Ett bra köp!
kvällen spenderades på bio vi såg En sommar med Göran! Den var rolig!
Imorgon blir det loppis igen, denna gång på nolia. Sedan åker syster och pojkarna hem!


Jag och pojkarna påväg på dop i Risbäck tidigare i sommar. Precis som moster så posar dom bra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Mäh, vi skulle ju se den på bio, you sviker... :)

2009-08-16 @ 09:58:43
Postat av: H.Strand

Fin du är!

2009-08-16 @ 11:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0