Bra helg!

God morgon eller god dag kanske passar bättre!
Helgen har varit riktigt bra, det här med vardag känns inte så jobbigt trots allt. För det är ju himla skönt att få ha den här riktiga helgkänslan.
Vi tog förstås en riktig utgång och jag måste ju erkänna att när jag och mina kompisar gör nått så gör vi det ordentligt! Eller hur tjejer?


vi inledde partyt med Sangria, tjejdricka har jag visst fått höra att det är...men gott var det!





Så här fina var vi! jag vet inte riktigt vad jag gjorde för min på det här undre kortet men jag kan ändå tänka mig att dett var än av mina bättre miner den kvällen.

Kvällen fortsatte mot TC och mer drinkar.
Tack Frida för dansen...ha! thats my story and im stickning to it! Det var bra i alla fall.
Även söndagen började bra (trots huvudvärk) och avslutades med grillning på Nydala.



Lovely!

Hoppas på en lika bra vecka nu!

Kommentarer
Postat av: Elin T

Vilka babes! Du kan väl skicka/maila några fler kort till mig? :*

2009-08-24 @ 15:23:32
Postat av: H.Strand

skönhet!(syftar på första bilden)

2009-08-25 @ 11:32:27
Postat av: JOHANNA

härliga bilder :)

2009-09-29 @ 20:20:29
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0