TGIF

Jag vet att jag sagt det förrut men jag säger det igen. Härligt med fredag! Löningsfredag och allt..vad kan gå fel en sån här dag?

Igår när jag promenarade hem från jobbet så såg jag många snygga kläder på både Indiska och Kii. De såg alla fall snygga ut från utsidan så på lördagmorgon är det jag som hänger på låset.
Okej, kanske inte precis då dom öppnar men jag siktar på kring 11 tiden! Det är väl hyfsat tidigt?
Såg något på indiska som likande en klänning jag gått och drömt om i min fantasi. Ni vet, en sån där klänning som gör en drop dead gorgeous! Nu vore väl det kanske för mycket att hoppas på men vem vet? Det var i alla fall roligt att hitta en kläning som liknade det jag tänkt på!
Det som behöver införskaffas inför helgen är alltså en klänning. Egentligen också skor då jag tappat klacken på mina ankelboots men min NY-budget skriker nej, nej, nej.
Det värsta av allt är att jag till och med nästan (men bara nästan) längtar tills vi kommer tillbaka från NY då man inte längre behöver fundera på att spara sina pengar utan jag bara kan sprida dom vind för våg. Då ska ni se att sveriges ekonomi kommer på fötter igen...ha,ha,ha... eller min som blir ännu sämre.

Lev och Må som farfar brukar säga!

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Jag älskar fredagar. Fredag är bästa dagen i världen, fyfan vad jag är glad att det är helg!

Ha mys ikväll, ladda batteriet inför morgondagen! Jag känner mig friskare trots att jag hostade i natt som om jag låg inför döden. Man vet aldrig vilken som är ens sista dag så det är bara att köra!

Puss

2009-04-24 @ 17:20:23
Postat av: Hanna S

P a r t y!

Hoppas bion är bra och att du hänger med i handlingen!

Jag tar en promenad, en kortis så jag kan få lite kraft, vilat ett tag. Tror jag är på g!

Puss!

2009-04-25 @ 17:22:00
Postat av: Lisa Lindh

du fattar inte va bra du har det..ibland..=)

ja menar..jag har ju bara én klädes affär och kolla på..och du vet ju hur billiga och "moderna" kläder det är där.

Är i alla fall less på att det inte finns nå barnkläder NÄSTAN att få tag på här så nu häller jag på att fixa ihop till en barnmässa..får väl se hur det går.

Puss å kram

2009-04-25 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0