Skärtorsdag

Ledig idag! Gissa hur skönt det känns! Nu känns det som om jag återhämtat mig från helgen. Trevligt varé!
Här kommer lite bilderöver vår helg. Tyvärr var det inte många som ville vara med på kort.
Men jag tycker ändå att dom här sammanfattar helgen ganska bra!


Lunch fredag! Det regnade hela helgen och vi såg knappt något fjäll...men vad gör det i goda vänners sällskap?


Vi spelade mycket kort! Poker ibland, jag förlorade och Hanna vann!


Till kortspelen, nip/tuck eller annat vi gjorde blev det mycket vin och goda drinkar!!


Idag åker jag och mamma till Åsele. Det känns skönt att få spendera påsken där, tillsammans med familjen!
Men min påsk blir lite delad. På lördag åker jag hem för en partypåsk. Jag kunde ju inte tacka nej till en fest eller hur?

Så nu är det dags att packa,måste hinna på strömpilen innan vi åker.

Glad Påsk mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Partypåsk, vilket fint ord! Jag vann ju en kväll, sen kom Elin och vann med kåk när jag trodde jag vunnit, men tyydligen är kåk mer värt än stege!! ska memorera det till nästa gång!! ses lördag hihi!

2009-04-09 @ 17:32:41
Postat av: Hanna S

Här sitter jag, mellan blodpudding och tvätt. Känns som alla lämnat mig, men som tur är kommer det en viktig person som jag brukar diskutera väldigt djupa saker med hem på lördag. livet är rätt himla fint alltså!

2009-04-09 @ 20:10:20
Postat av: Lovisa

Mmmm den där drinken såg god ut !!!!!

2009-04-09 @ 21:47:44
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Glad påsk föresten !!!

2009-04-09 @ 21:48:31
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0