Packet alltså!

Jepp... me and the girls "packet" var ute och svirade i lördags. Gjorde stan osäker på fler än 1 sätt. Så vad lärde vi oss av denna helg tjejer?  Hm.. vad vi eventuellt skulle behöva lära oss och vad som egentligen hände är ingenting vi tar här på bloggen eller hur? Det som hände på schlagern stannar på schlagern. Ha,ha,ha... men jag kan inte säga annat än att ni får mig ha galet roligt alla fall. På både gott och ont. Jag lider fortfarande av sviterna.
Tror att det är pollen i luften också (till och med de!) det klias och jag känner mig snuvig och hängig.....
Nu gott folk har vi en trevlig tid att se fram emot;) I alla fall vi pollenallergiker. Men jag inbillar mig att jag inte kommer att drabbas så hårt denna vår.
I dag så har jag äntligen fått lämna in min bil. Hoppas dom tvättar den också, det skulle behövas för det har jag inte gjort sen jag köpte den. Myggorna sen i somras sitter fortfarande ingrodda fronten....men Jocke sa att dom nog bara kommer tvätta sidan dom lagar och tyvärr tror jag nog han har rätt. Kul då, med en halvsmutsig bil.

I morgon är jag ledig och det känns så himla skönt. Jag tänker spendera dagen med en liten jogging tur, ligga framför tvn och sedan grillning hos Frida och David. Låter som en toppendag eller hur? Är det sol ute tänker jag försöka grilla lite där också..ha,ha,ha...
Nu tänker jag hoppa i säng.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Vissa har det gott. Snart jag med!

2009-04-30 @ 06:55:23
Postat av: Lisa

Elias fick välja om han ville fara till Älgsjö på majbrasa eller söråseleoch han valde söråsele..Varför??? Jo dom ska ha hästar där =)

2009-04-30 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0