På väg

Nu är jag snart på väg, bestämde mig för en helg i Åsele ändå..det kan jag behöva. En nykter helg och en systers sällskap (och förstås pappas och pojkarnas och alla andras som vill vara med mig) det bådar gott det. Det kommer att göra mig väl. Till både kropp och själ.
Vänta nu? Visst blev det där ett rim? Det är ju underbart vad man kan!

Efter en lång dag på jobbet så måste jag säga att 16 mil ensam i en bil inte känns så kul. Jag har ju tidigare haft tendenser till att somna bakom ratten så hur ska det gå idag.
Nä... vill inte tänka på det. Det kommer att gå bra, jag är jättepigg.

En härlig helg ser jag fram emot. Kanske en tur på Salig Röra... jag brukar ju alltid hitta något litet fynd att ta med mig hem. Undrar vad jag hittar denna gång?

Sen vill jag ju förstås passa på att gratta lillkussen (hon kanske inte uppskattar att bli kallad det..men det är ju vad hon är!) som fyller 17 år idag. Tänka sig, stora damen nu......ha, det låter ju som att jag är 100 år när jag säger så. Tyvärr känner jag mig ju inte en dag äldre än 14!
Men Sandra, ha en superbra dag! Kom och hälsa på vetja!

Over and out

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Vad bra du kom hem i tid så vi hinner hänga! :)

Jag ska äta pizza också, bara en sån sak! söndagar, det kan vara söndag jämt!

2009-04-19 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0