LillLördag

Går in lite titt som tätt och ser om ni skrivit några komentarer till mig. Det har ni inte...varför inte då? Kom igen, skriv något till mig. Gärna något smaskigt och spännande!
Men det kanske beror på mitt tråkiga bloggande på sista tiden, ska ta mig en funderare om det är de det kan bero på.
Vad säger ni? Jag vill ju förstås bara skylla på att jag har ena lata läsare som inte komenterar men det kanske inte beror på det.
Lilllördag som jag skrev och jag har snart jobbat mellan 08.00-21.00. Hoppas inte någon slags "lagmänniska" läser detta, för det ska visst vara olagligt att jobba som jag gör.
Men härnere där jag jobbar...där gäller inga lagar.
Jag ska passa på att tacka mina vänner som hjälper mig ta bra beslut. Men även dom som hjälper mig ta dåliga beslut. Mer dåliga beslut åt folket! Det tror jag på.
Det ska vara mottot på min lördagkväll;) Då är det än en gång partaj som gäller!! Syster tyckte att nu var det visst dags att skärpa sig..men hon minns nog bara inte hur det var att vara ung. Ha,ha,ha... Jag ser riktigt hur hon spänner onda ögat i mig.

Efter jobbet så ska jag skynda mig till Strand. Där är det Grays som gäller för hela slanten! I love it!!
Sen hem och sova för att göra mig redo för en ny 8-21 dag...
Så nu får ni ta och komentera, så att jag blir glad. Ni vet att en surErica inte är något trevligt att ha och göra med!!

Kommentarer
Postat av: Strand

man kommenterar som man ligger.. eller nåt! luktar sunkavlopp så nu har jag knepat ihop ett brev till hyresvärden så får han ringa mig när han har tid! vill inte lukta illa mer!



och sedan Erica, handlar det om att ge och ta. du kanske inte får några kommentarer eftersom du är ganska dålig att ge sådana själv. tänk på den du, ännu ett råd! förresten vilken av katergorierna tillhör jag? den som ger goda eller dåliga råd?? mycket intressant.

2009-04-22 @ 19:04:03
Postat av: Elin T

Jag har inte glada kommentarer att ge då jag sitter och är sur över att min stationära inte funkar... tur att man är nörd och håller sig med en bärbar också... men bajs. Jag vill träna bodypump Erica, var inte för bakis på lördag!

2009-04-22 @ 21:19:43
Postat av: Hanna S

söndagar har kommit att bli eviga bakisdagar så tyvärr Elin, ledsen men vi ska faktiskt äta massa och inte träna alls! och vaddå, du älär ju vara mest bakis hur som helst!

2009-04-22 @ 22:01:49
Postat av: Elin T

Elin Tobiasson skall icke förtära alkohol på lördag!

2009-04-23 @ 07:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0