Komentarer..

Hm.. jag vet inte om jag ska säga att jag är besviken på er? 4 komentarer...från 2 personer.
Tack Hanna. Tack Elin. Jag visste att jag kunde lita på er.
Fast smaskigt och spännande de vettetusan;)
Men, men jag är tacksam!!

Redan torsdag! Den här veckan har gått oerhört snabbt. Kanske beror det på allt jobb. Det är kanske bra att jobba så mycket som jag har gjort de sista 2 veckorna?
I morgon är det inte bara fredag utan ocså löningsfredag... hurra! hurra! Jag tycker det har gått snabbt till löning igen.
Eller vänta, kanske beror det på att pappa tankade bilen full när jag var hem till Åsele och Hanna skickade med mig matlådor för veckan. Vilken tur jag har va?! Jag menar, jag är ju inte alls 26 år och borde kunna ta hand om mig själv? Men jag tackar och tar emot. Hur mycket som hellst
Jag glömde ju att berätta igår att jag fått en lunchkupong på en resturang av en kund! Så duktig är jag på mitt jobb.

Solen skiner ute men jag sitter inne och ugglar. När jag gick var det redan 8 grader varmt. Vår välkommen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0