Jobb, jobb, jobb!

Det är så det känns nu, som att jag inte gör annat än att jobba.
Chefen är på kurs i två veckor så då är det jag som håller ställningarna! Tänk... han visste inte vad han gjorde då han gav mig ansvaret över det här stället!
Just nu försöker jag införa bakisdagar! Jag och Hanna S kom på att man borde ha ca 10 bakisdagar/ år som man kan ta ut, precis som föräldradagar! Visst låter det som en bra idé?!
Chefen kommer att bli förvånad då han kommer tillbaka:)
Räknade också ut att jag jobbade 23 timmar extra under dessa två veckor. Det skulle jag aldrig ha gjort för genast kändes allt mycket mycket jobbigare.
Jag är ju i grund och botten en mycket lat människa!

Men tack och lov har man snälla kompisar som hjälper.. som idag kommer Strand (kanske är bättre att jag kallar henne det än Hanna S, det är ju så jobbigt med alla dessa Hannor) med middag till mig på min 30 min långa paus. Snällt va?
Det är vänner det!

Jag vill också passa på att gratta Patrik på sin namnsdag! Nu vet jag ju inte om han läser min blogg...
 men Sandra och moster gör ju det ibland så ni kan väl hälsa?!

Ha en bra dag mina vänner!!

Ps...ser texten konstig ut idag? det gör den för mig nu.... men jag vet inte vad jag har gjort. Tryckte på en knapp å sen blev det konstigt... och en sån har man lämnat ett helt företag åt!!

Kommentarer
Postat av: Strand

23 timmar = ännu mer pengar! du vet, du måste lära dig av mig vän, jag som är en glaset-är-halvfullt-tjej!! mohaha. gott med maten ja, jag är en bra människa and so r u!

2009-04-16 @ 19:04:39
Postat av: Patrik

tack för gratulationen! sandra berätta om bloggen =)

ha det bra vi ses

2009-04-17 @ 10:58:13
Postat av: Anonym

Då är det väl tur att du har så trevliga kunder som håller humöret uppe ;)

2009-04-19 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0