Jag ljuger så tungan blir svart!

Jag försöker i alla fall. Det är ju trots allt 1 april idag och då ska man ljuga.
Brukar aldrig komma ihåg den här dagen men idag så blev jag påmind på radion så nu är jag beredd.
Jag ska inte tro på nått du säger idag!
Jag började i alla fall min ljugarbana med att skicka ett sms till Hanna S där jag skrev att jag ramlat och brutit armen, så jag kunde minsann inte följa med till Borga.
Hon svarade med att hon brutit benet och hjärnan rann ut... ok, det funkade visst inte så bra.
Fortsatte med att skicka samma sms till Malin. Efter en stund så ringde hon tillbaka och lät ganska orolig, jag tyckte så synd om henne så jag erkände på en gång att jag hittat på.
Stackars lättlurade sate. Malin är faktist den enda som går på mina skämt. Jag är så otroligt dålig på att ljuga så i de flesta fall så börjar jag skratta redan innan jag har hunnit berätta klart. Men Malin har jag tillochmed lurat på att jag var gravid. Den ni!
Jag är i alla fall nöjd, så otroligt nöjd!
Nöjd men också sliten. Jag har inte återhämtat mig sen lördagen än. Helt otroligt nu dröjer det enda till onsdag innan man börjar känna sig som en människa igen.
Jag vill inte veta vad det tyder på....

Förresten jag och "gänget" (ni vet, dom jag hänger med...förutom Malin!) ska till borga i helgen.
Åka längdskidor, jepp ni läste rätt! Sola, slappa, äta gott men framför allt dricka gott:)
Avundsjuka?
Det skulle jag vara om jag var ni!!

Ha,ha,ha...

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0