Helgen...

var mycket trevlig! Skönt att bara få ta det lugnt en helg men det ryckte lite i partynerven igår. Jag är helt klart redo för fest i helgen, löningshelg och allt!
Ska snart ta och hoppa in i duschen och möta Maria på stan för en lunch innan jag börjar jobba, det ska bli trevligt att se hur hon har det!!

Jag, Hanna och pojkarna tog en tur på samhället. Det blev Salig röra, BAs och Kronan, men inga fynd denna gång.


Pojkarna på cykel!


Gott fika på Kronan.


Sen hjälpte jag Hanna när hon skulle göra lingonsylt. Ok, jag rörde om lite grann medans hon var på toaletten så det kanske inte var mycket till hjälp. Men jag underhöll ju mina syskonbarn! Eller hur syster?

Trevlig helg var det i alla fall. Tråkigt att den gick så himla fort. Jag hoppas veckan går fort så att det snabbt snabbt blir helg igen. Visst låter det trevligt?

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag och Edvin har likadana hjälmar.

2009-04-20 @ 12:42:16
Postat av: Syster

Kära du!

Det verkar som att party-pinglan har tacklat av lie.

Visste jag inte bättre skulle jag tro att husmoderen i dig vaknat. Äsch du rörde ju bara i sylten...

ha, ha

2009-04-21 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0