återhämtning sen borga

Dålg uppdatering här på bloggen. Jag måste säga att jag fortfarande håller på att återhämta mig sen helgen i borgafjäll.
Det var utomordentligt trevligt. Dåligt väder, såg knappt något fjäll men desto mera vin blev det.
Efter några dagar med 6 personer så måste ja erkänna att min egen lägenhet känns tom. JAg som alltid trott jag var en ensamvarg och gillade att vara själv. Uppenbarligen hade jag fel. Jag behöver folk omkring mig, hela tiden!

Nu håller vännerna ppå att försöka övertala mig för fest på lördag...lovar mig sprit och gröna skogar. Och jag tror tametusan det fungerar!!

Dags att hoppa i säng. Men nu vet ni att jag lever. Uppdaterar när jag har mer inspiration, något nytt att berätta eller kanske en bild eller två!

/Så länge

Kommentarer
Postat av: Hanna S

du SKA festa på lördag. och jag ska försöka hålla mig vaken idag. fatta att jag är den mest bortkomna i teknikens värld näst efter dig! hur ska detta gå, ho ho ho.

2009-04-08 @ 07:23:46
Postat av: Erica

Jag ska be att få tala om att jag verkligen är teknisk bara jag sätter den sidan till:)

2009-04-08 @ 08:24:16
Postat av: ElinT

Det är ju en sak att trivas som ensamvarg om man jämför med vanligt folk, men vi är inte vanligt folk!

2009-04-08 @ 16:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0