Ännu en dag i paradiset!

Kommer ni ihåg? Så brukar ju Sally säga, alltså Sally Santesson på tv.
Det var bra skit det!
Jag fick en dvd av Elin med henne när jag fyllde år men tyvärr kan inte min dvdspelare visa den:( Dåligt tycker jag.

Nåja, tillbaka till paradiset.
Solen skiner idag och det verkar som att vi går ännu en dag närmare vår. Härligt!

Käkade smörgåstårta hos Elin och Andreas igår, jag har dock blivit lite dålig på att ta med mig kameran..måste bli bättre på det!
Och nu när onsdagen är här och man börjar återhämta sig från helgen så kommer man till frågan...vad händer i helgen??
Det är inte alltid så lätt att bestämma sig för det hörni, speciellt inte när man är så velig som jag!!
Nåväl...vad är veäl en bal på slottet??

Ha en bra dag!!
Och är du min vän...skicka mig många sms under dagen!!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Paradiset?! where dååå??

Hoppas våran morgondag går speedos!! jag menare verkligen speedoooos! pusse

2009-04-15 @ 22:29:57
URL: http://itsjustthewayweare.blogg.se/
Postat av: Erica

Hanna, paradiset är ju här, där jag är!

2009-04-16 @ 08:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0